Ten navrhla už před lety designérka Anna Marešová. Setkala se s obrovskou vlnou úspěchu i mediálního zájmu. A není se co divit. Anna totiž dokáže navrhnout produkt, který neslouží jen k okrase, své nápady navíc realizuje s absolutní profesionalitou. Mají tak skvělý obal, prezentaci i PR. Značka Whoop·de·doo dokáže navíc držet cenu produktů na přijatelné úrovni, a to i v rámci konkurence. A to je v českém prostředí stále bolavé téma. Pro velkou skupinu obyvatel je totiž kvalitní design nedostupný.
Jenže dovolit si řada lidí nemůže nejen precizně navržené produkty, ale ani obyčejné vložky. Menstruační chudoba je u nás bohužel velké téma. Podle organizace Člověk v tísni si sanitární hygienu v České republice nemůže pořídit 38 000 dívek ve věku 12–18 let. Tolik obyvatel má například Znojmo nebo Tábor. Tristní situaci pomáhá řešit řada organizací, ale nedostatek by měl řešit hlavně stát. Jak dokládá ve své zprávě Člověk v tísni, v Česku je na rozdíl od jiných evropských zemí 21% daň na vložky i tampony. Na Slovensku je to jen 9 %, a v Irsku dokonce 0 %. Jenže spoléhat se na rychlou změnu na té nejvyšší vládní úrovni se nevyplácí skoro nikdy. I proto se Anna Marešová pustila do iniciativy, která má tento problém alespoň trochu pomoct vyřešit.
Ve spolupráci se Šatníky Prahy budou menstruační kalíšky z dílny designérky poskytovat studentkám a samoživitelkám. Při koupi jednoho kalíšku v limitované edici pomalované Lukáše Musilem aka Musou bude jeden další věnován na dobročinné účely. Podobné aktivity jsou více než chvályhodné. Nejen proto, že reálně nabídnou východisko ze složité situace řadě žen, ale ukazují i cestu, kterou by se český design mohl vydat. Pomáhat nám všem!